Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Π.Ε.Σ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ

Συναγωνιστές και Συναγωνίστριες, φίλες και φίλοι, με το παρόν κείμενο θα ήθελα να αποκαταστήσω κάποια πράγματα και με αφορμή το επεισόδιο που έγινε εις βάρος μου από Βουλευτές της Χ.Α στον Μελιγαλά.  Μάλιστα θα είναι η πρώτη φορά που θα αναφερθώ δημόσια για το πρόσωπο μου, αφορμή όμως στάθηκαν τα εκατοντάδες σχόλια στο διαδίκτυο για το γεγονός αυτό αλλά και τα τηλέφωνα που δέχτηκα.  Κατ' αρχάς, να ευχαριστήσω τους Εκατοντάδες Εθνικιστές και Πατριώτες που μου συμπαραστάθηκαν τόσο τηλεφωνικά όσο και με τα σχόλια τους στο διαδίκτυο.  Υπήρχαν όμως και κάποια σχόλια ευτυχώς λίγα, άλλα πικρόχολα και άλλα γεμάτα ανακρίβειες.  Να ξεκινήσω πρώτα με την έννοια τι είναι Εθνικισμός για μένα.  Ο Εθνικισμός είναι επανάσταση, είναι τρόπος ζωής, είναι να βάζεις χρήματα από την τσέπη σου, είναι πάνω από οικογένεια συγγενείς και φίλους, είναι αριστοκρατία και φυσικά τα κλασσικά, η φυλή μας το Έθνος, το ίδιο αίμα, η γλώσσα, η αγάπη προς την Πατρίδα, οικογένεια και Θρησκεία.  Εγώ δηλώνω Έλλην Εθνικιστής, όσο μπορούμε να λέμε Εθνικιστής, αφού για μένα οι πραγματικοί σήμερα Εθνικιστές είναι ο Στάυρος Λάλας, ο Τάσσος Ισαάκ, ο Σολωμός Σολωμού, η Χαρά Νικοπούλου.  Έχω ως πρότυπα τον ΠΕΡΙΚΛΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ, τον ΙΩΝΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ, ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΒΕΖΑΝΗ, ΤΟΝ ΕΘΝΑΡΧΗ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ, ενώ θεωρώ σήμερα ως Δάσκαλο του Εθνικισμού τον Κώστα Πλεύρη.  Είμαι 47 ετών, παντρεμένος με 2 παιδιά, οδηγός σε λεωφορείο του Κ.Τ.Ε.Λ Λαρίσης, χωρίς 1 ευρώ σε τραπεζικούς λογαριασμούς, χωρίς περιουσιακά στοιχεία, ενώ έχω 10 εξώδικα για κατάσχεση, 7 από τράπεζες, 1 από τον Ο.Α.Ε.Ε., 1 από την εφορία και 1 από το Κ.Τ.Ε.Λ Λαρίσης.  Επίσης έχω 2 προσαγωγές και 1 σύλληψη.  Είμαι στο Εθνικιστικό κίνημα εδώ και 23 χρόνια.  1990-1993 ως Ανένταχτος.  1993-1998 Πρόεδρος της Νομαρχιακής επιτροπής Ε.Π.Ε.Ν Λαρίσης.  1998-2001 Πρόεδρος του Πατριωτικού Συνδέσμου Θεσσαλίας.  2001-2006 Πυρηνάρχης του Ε.Ε.Λ.Ε.Κ του Ανδρέα Πετρόπουλου.  Και από το 2006 έως και σήμερα Πρόεδρος του Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου.  Για τον Εθνικισμό και τις ιδέες μου δεν βόλεψα την γυναίκα μου στο Δήμο Λαρισαίων αν και θα μπορούσα, δεν ψήφισα τον ίδιο τον πατέρα μου στις δημοτικές εκλογές του 2010, γιατί έβαλε υποψηφιότητα με ένα Νέο-δημοκράτη στον Δήμο Αγιάς και δεν έγινα Βουλευτής της Χρυσής Αυγής στις περσινές εκλογές αν και θα μπορούσα.  Είμαι ένας ασυμβίβαστος Εθνικιστής και δεν δέχομαι να βάζουν το όνομα μου στο στόμα τους κάποια ανόητα παιδάκια που λένε ότι είναι Εθνικιστές και κάποιοι μεγάλοι Εθνικιστές των οπισθίων, εδώ θα φανώ και ζητώ συγνώμη λίγο εγωιστής, αφού δεν είναι ούτε μια τρίχα από τους όρχεις μου.  Έχω κάνει πάνω από 100.000 χιλιάδες χιλιόμετρα στα 7 χρόνια που έχει ο Σύνδεσμος με το αυτοκίνητο μου και έχω ξοδέψει αρκετές χιλιάδες ευρώ από την τσέπη μου για διάφορα θέματα που απασχολούσαν την πατρίδα μου και από τον Έβρο έως και την Καλαμάτα.  Μόνο στο Μεγάλο Δέρειο, όπου υπηρετούσε ως Δασκάλα η Χαρά Νικοπούλου και απέχει 580 Χιλιόμετρα από την Λάρισα έχω πάει 5 φορές.  Έχω επισκεφθεί 8 Μητροπολίτες προκειμένου να τους ξεσηκώσω.  Έχω έρθει σε επαφή με αρκετές οργανώσεις του Πατρίου Ημερολογίου και κυρίως με την μονή Εσφιγμένου.  Αγκαλιάσαμε τον Σταύρο Λάλα από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην Ελλάδα και συνεχίζουμε ακόμη και τώρα.  Ήρθα σε επαφή με τον μεγάλο Ηγέτη της Κύπρου μας Τάσο Παπαδόπουλο λίγο πριν να πεθάνει, με τον πρώην Πρόεδρο Χρήστο Σαρτζετάκη. Ήμασταν κοντά στην Χαρά Νικοπούλου όποτε χρειάστηκε, με ανθρώπους των γραμμάτων, αλλά και με Έλληνες του εξωτερικού, μπας και σωθεί επιτέλους αυτός ο τόπος.  Για τους λόγους αυτούς, δεν δέχομαι από κανέναν Λαγό, από κανέναν Γερμενή, από κανέναν Κασιδιάρη από κανέναν Μπούκουρα, από κανέναν Μιχαλολιάκο, και από ανόητα παιδάκια που αποκαλούνται Εθνικιστές, να με αποκαλούν προδότη και ότι προσπαθώ να κάνω διάσπαση το Εθνικιστικό κίνημα.  Ο Σύνδεσμος μας κύριοι είναι ένας ανεξάρτητος Εθνικιστικός Σύλλογος, ο οποίος είναι ακομμάτιστος δεν παίρνει εντολές από κανέναν δεν θα γίνει ουρά κανενός κόμματος και δίνει μόνο λόγο στους Ήρωες μας που έπεσαν υπέρ πίστεως και πατρίδος και στον Θεό.  Επίσης, δεν θα μου κλείσει κανένας εμένα το στόμα και θα κάνω κριτική σε όποιον και όποτε θέλω.  Στη συνέχεια θα σχολιάσω και κάποια σχόλια που ειπώθηκαν στο διαδίκτυο.  Αναφέρθηκαν κάποιοι ότι τα κάνω όλα αυτά γιατί ο Μιχαλολιάκος δεν με συμπεριέλαβε στο Ψηφοδέλτιο του Νομού Λαρίσης.  Πρώτον, εγώ δεν ήθελα να είμαι υποψήφιος με την Χρυσή Αυγή.  Αυτό το είχα ξεκαθαρίσει 6 μήνες πριν να γίνουν οι εκλογές του Μαίου του 2012 στα μέλη της διοίκησης του Συνδέσμου.  Εάν ήθελα, ανόητοι ψευτοεθνικιστές, να γίνω Βουλευτής της Χρυσής Αυγής, θα είχα σταματήσει τον Πατριωτικό Σύνδεσμο, θα ήμουνα επικεφαλής της τοπικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής Λαρίσης και τώρα θα ήμουνα Βουλευτής.   Για μένα όμως, ανόητοι, ο Σύνδεσμος είναι η ζωή μου.  Γράφουν κάποιοι ότι εγώ και ο Περίανδρος θέλουμε να κάνουμε διάσπαση στο Εθνικιστικό κίνημα επειδή εγώ θα φέρω τον Περίανδρο να μιλήσει στην Λάρισα.  Πρώτον, εγώ και ο Περίανδρος δεν έχουμε πολιτικό κόμμα για να κόψουμε ψήφους από την Χρυσή Αυγή και ούτε επιθυμούμε να το κάνουμε.  Ο Περίανδρος για εμάς είναι ένας κυνηγημένος από το σύστημα, άρα βρίσκεται σε σωστό δρόμο.  Για άλλους είναι ο θρύλος, για τους Εθνικιστές και για άλλους, παράδειγμα προς μίμηση.  Άλλωστε δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα αφού έχετε τους ψηφοφόρους αστούς της Νέας Δημοκρατίας και του Π.Α.Σ.Ο.Κ., «χάρη» στους οποίους, σύμφωνα και με δημοσκοπήσεις το ποσοστό σας ανέρχεται σε 15% με 20%.  Στο τέλος, όμως θα μείνετε μόνο με αυτούς και με τα καινούργια παιδιά που έρχονται στην Χρυσή Αυγή, τα οποία και αυτά μόλις μάθουν θα φύγουν αφού όλοι οι καλοί αγωνιστές και χωρίς συμφέροντα έχουν φύγει από την Χρυσή Αυγή.  Τέλος καλούμε τον γενικό κουμανταδόρο των γραφείων της τοπικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής Λαρίσης, ο οποίος γνώριζε ότι θα γίνει στο επεισόδιο στον Μελιγαλά 2 μέρες πριν και ανέφερε ότι το πέσιμο εναντίον του Προέδρου ήταν να γίνει και στο Βίτσι αλλά δεν έγινε, να σταματήσει να απειλεί τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο και τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων του Συνδέσμου μας ότι θα μας ξαπλώσει, ο οποίος πρέπει να είναι πιστός του Μιχαλολιάκου, όπως ήταν και οι Γερμενής και Λαγός οι οποίοι πήραν εντολή να χτυπήσουν τον Πρόεδρο μας στον Μελιγαλά, διότι θα αναγκαστούμε και εμείς να πάρουμε μέτρα τουλάχιστον πρώτα δια της δικαστικής οδού.  Ενώ θα πρέπει να σημειωθεί και η στάση του Εκδότη της Εφημερίδος Στόχου Σάββα Χατζηπαρασκευά, πρώην Συναγωνιστή μας, ο οποίος αν και ήταν παρών στο επεισόδιο, δεν πήρε ποτέ τηλέφωνο για συμπαράσταση και δεν καταδίκασε το γεγονός που έγινε στον Μελιγαλά, σε αντίθεση με όλους τους Πατριωτικούς Συλλόγους και οργανώσεις από όλη την Ελλάδα.  Χρυσή Αυγή και Εφημερίδα Στόχος για εμάς έχουν τελειώσει οριστικά.   ΖΗΤΩ Ο ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ.